Еуразиялық банк, әдеттегідей, бір орында тұрмайды. Клиентке бағдарлану банкті дамытудағы басымды бағыт болып табылады. Біздің қызметтерімізді пайдаланушылар үшін одан да жақсырақ және ыңғайлы еткен жаңа жеңістермен бөлісеміз.
“Автокредит” өнімі бойынша жақсарту:
Бұрын:
Автокөліктен кепілді алу үшін құжаттарды тек банк филиалдарында ғана алуға болатын.
Қазір:
Енді филиалдан басқа, бұл қызметті банктің кез келген бөлімшесінен (Өскемен қ. басқа) алуға болады.
Бұрын:
Автокөлікті кепілден алу үшін клиент өзі банк бөлімшесіне және мамандандырылған ХҚКО-ға барып, жолға және кезекте тұрып уақытын жоғалтатын.
Қазір:
Клиенттер банк сайты арқылы онлайн қызметке тапсырыс бере отырып, филиалға және мамандандырылған ХҚКО-ға келмей-ақ кепілді алып тастай алады.
Төлем терминалдары бойынша жақсарту:
Бұрын:
Банктің төлем терминалдарының негізгі экранында “іздеу” болмаған еді.
Қазір:
Төлем терминалдарының басты экранында “іздеу” қызметі пайда болып, қажетті қызмет пен компанияны табу жеңілдетілді.
Бұрын:
Клиенттер Еуразиялық банктің төлем терминалдары арқылы қызметтерді жаңа 10 мыңдық купюралармен төлей алмайтын.
Қазір:
Қазір банктің төлем терминалдары 10 мыңдық купюраны қабылдайды.
Біз өз клиенттерімізді тыңдаймыз, айтқандарына құлақ асып, әрекет етеміз! Өйткені, сервис біз үшін әрқашан бірінші орында!