Кадрлық әкімшілік ету бөліміне құжаттардың толық топтамасын жұмысқа шыққанға дейін 3 күн бұрын ұсыну қажет
Ресімдеуге қажетті құжаттар
Жеке куәлігі немесе паспорт. Түпнұсқа + көшірме
Білімі туралы құжат (диплом қосымшаларымен бірге)
Еңбек өтілі бар болса, еңбек кітапшасы
Банкің барлық қызметкерлері үшін 086 медициналық анықтама
* Только для работников отделений филиальной сети, кассиров, водителей, водителей-инкассаторов, инкассаторов, главного энергетика, электриков и работников отдела обслуживания ЦОД
3х4 сурет (2 дана)
Мекенжай анықтамасы
Үміткерге арналған сауалнама
Документ воинского учета для военнообязанных и лиц, подлежащих призыву, оригинал + копия
3. Рұқсат қағазын ресімдеу
Алматы қаласындағылар үшін. Жұмысқа ресімдегеннен кейін Сіз Кадрлық әкімшілік ету бөлімінен өтініш бланкісін аласыз. Сол күні рұқсат қағазға өтініштің скан-көшірмесі мен суретіңізді: propusk@eubank.kz. мекенжайына жіберіңіз.
Рұқсат қағазыңыз дайын болғанда Қауіпсіздік департаменті Сізбен хабарласады.
Филиалдар үшін. Рұқсат қағазын алу рәсімдерін Адам ресурстары бөлімінен нақтылаңыз.
4. Логин мен пароль алу
Дербес компьютерде (ДК) жұмысты бастау үшін Сіз логиніңіз бен пароліңізді жұмысқа қабылдану кезінде Кадрлық әкімшілік ету басқармасынан немесе филиалда Адам ресурстары бөлімінен аласыз
Идеялар мен ұсыныстар
Құрметті әріптес, сізбен кері байланыс біз үшін өте маңызды.
Егер қандай да бір қиындықтар туындаса, ұсыныстар мен ойларыңыз болса, бұл туралы дәл қазір жазуыңызды өтінеміз.