Еуразиялық банктің тағы бір digital-әзірлемесін қарсы алыңыздар.
Ағымдағы жылдың бірінші жарты жылдығында банк eubank.kz-те және Smartbank қосымшасында кезекті онлайн-брондау қызметін әзірлейді. Осылайша, клиенттер ыңғайлы бөлімше мен оған келетін уақытты таңдай алады.
Бұл жаңа енгізілім кезектегі клиенттерді сәйкестендірудің жаңа жүйесі туралы жаңалықпен тығыз байланысты.
Естеріңізге сала кетсек, енді клиент банк бөлімшесіне келгенде талон алу үшін жеке куәліктің штрих-кодын сканерлейді. Бұдан кейін менеджерге клиентті кезектен шақырған кезде клиентке қандай қызмет қажеттігін және Еуразиялық банктің тағы қандай сервистері пайдалы болатындығын бірден білетін болады.
Кезектегі клиенттерді сәйкестендірудің жаңа тәсілі арқылы банк өз қызметтерін қазақстандықтар үшін қалай бұдан да жақсырақ, ыңғайлырақ және тиімдірек жасау керектігін талдайды.