Сервистің жақсартулар қатары кеңейді!
Енді бөлімшеге келген клиенттерге талон алу үшін жеке куәліктен штрих-кодты сканерлеу ұсынылады.
Бұл менеджерге клиентті кезектен шақырған кезде клиентке қандай қызмет қажеттігін және Еуразиялық банктің тағы қандай сервистері пайдалы болатындығын бірден түсінуге көмектеседі.
Кезектегі клиенттерді сәйкестендірудің жаңа тәсілі арқылы банк өз қызметтерін қазақстандықтар үшін қалай бұдан да жақсырақ, ыңғайлырақ және тиімдірек жасау керектігін талдайды.
2020 жылғы ақпаннан бері штрих-код бойынша сәйкестендіру Алматыдағы филиалда жұмыс істеуде. Басқа филиалдарда бұл қызмет ағымдағы айдың ішінде пайда болады.