Клиентке бағдарлану Еуразиялық банк үшін дамудың басым бағыты болып қала береді. Біз клиенттеріміздің адалдығын шамалауды, олардың кезіккен мәселелерін анықтауды және клиенттік тәжірибені талдауды, ал ең бастысы — қызметтер мен өнімдерді жақсартуды, оларды пайдаланушыларға ыңғайлы етуді жалғастырамыз.
Біз бұрын болған және қазіргі секілді Еуразиялық банкте клиенттер үшін кішкентай жеңістермен бөлісеміз.
Депозиттер бойынша жақсартулар
Бұрын: Клиент депозитті ашқан бөлімшеде ғана оны жаба алатын.
Қазір: Енді депозиттік шотты банктің кез келген бөлімшесінен жабуға болады.
Бұрын: Филиалда/бөлімшеде салымды ашу немесе жинақ немесе ағымдағы шоттан қаражат алу кезінде клиентке шот ашылған кезде қағаз тасығышта берілген рұқсат-код (PIN PUD) көмегімен авторландырудан өту қажет болатын. Көбінесе клиент PIN PUD-ты ұмытып қалатын, ал оны қалпына келтіруге уақыт қажет болатын еді.
Қазір: Депозитті ашу немесе қаражатты алу кезінде клиенттің телефонына бір реттік код — СМС жолданады, оның көмегімен клиент авторланудан бірден өте алады!
PayDA бөліп төлеу картасы бойынша жақсартулар
Бұрын: Бұрын Smartbank қосымшасында PayDA бөліп төлеу картасын басқа банктің картасымен толықтыруға болмайтын еді. Клиент алдымен қаражатты өзінің ағымдағы шотына/картасына аударатын, содан кейін өз шотынан/картасынан PayDA картасына толықтыратын.
Қазір: Қазір Android-ғы Smartbank қосымшасында клиент басқа банктің картасынан PayDa бөліп төлеу картасын тікелей толықтыра алады.
Smartbank-ғы жақсартулар
Бұрын: Smartbank-та валюталық шотты онлайн түрде ашу қызметі жоқ болатын. Оны ашу үшін клиент банк бөлімшесіне келу қажет еді.
Бұрын: Smartbank-та валюталық шотты онлайн түрде және сол мезетте ашуға болады!
Бұрын: Smartbank қосымшасының ұялы нұсқасында кредиттерді басқа банктің карталарымен өтеу мүмкіндігі жоқ болатын.
Бұрын: Smartbank қосымшасының ұялы нұсқасында кредиттерді Қазақстанның банкі шығарған кез келген VISA/Mastercard карталарымен (Kaspi Gold пен Beeline карталарын қоспағанда) өтеуге болады .
Автокредит берудегі жақсартулар
Бұрын: Клиент автокредит ресімдеу кезінде ақшаның автосалонға түскені туралы, көлікті қашан алуға болатыны жайлы білмейтін еді, хабарлама жасалмайтын.
Қазір: Клиентке автоорталықтың шотына қаражаттың түскені туралы, автомобильді салоннан алу мүмкіндігі туралы СМС-хабарлаулар келеді.
Бұрын: Автокредит ресімдеген клиенттерге СМС-хабарлаулар қызметі жоқ болатын, оларға төлем, қаражаттың есептелгені туралы, есептен шығарулар туралы, МІТ/МТТ туралы, кредитті толық өтеу туралы еске салулар келмейтін еді.
Болған: Клиент автокредит ресімдеу кезінде ақылы СМС-хабарлаулар қызметін сатып алып, төлем, қаражаттың есептелгені туралы, есептен шығарулар жайлы, МІТ/МТТ туралы және кредитті толық өтеу туралы толық ақпарат ала алады.
Біз өз клиенттерімізді тыңдаймыз, айтқандарына құлақ асып, әрекет етеміз!