2024 жылғы 1 қазаннан бастап Қазақстандағы Mastercard премиум карталарын ұстаушылары үшін «Клиенттерді қолдау орталығы»- Customer Support Center қызметі қолжетімді болды. Осы қызметтің арқасында клиенттер MasterCard өнімдері, қызметтері мен арнайы ұсыныстары туралы орыс және ағылшын тілдерінде тегін кеңес ала алады. Қызмет Telegram, WhatsApp, Viber, сондай-ақ телефон және электрондық пошта сияқты барлық танымал мессенджерлер арқылы қолжетімді. Кеңесшімен 9.00-ден 21.00-ге дейін тікелей байланысуға болады.
Customer Support Center қалай қолдануға болады?
1. Мобильді телефоныңыздағы сілтемесіне өтіңіз;
2. Қалаған мессенджеріңізді немесе телефон/электрондық поштаңызды таңдаңыз;
3. Сұрағыңызды жазыңыз (мысалы, fast Track зал/аймақтарының тізімін қайдан көруге болады? Lounge/ Fast Track және т.б. өту кезінде мені неліктен өткізбеді?).
Маңызды:
Консьерж қызметі өзінің функциясын орындай отырып, клиенттердің күнделікті сауалдары бойынша көмектеседі (билет, қонақ үйлерді және т.б. таңдау), сондай-ақ карта артықшылықтарына байланысты жалпы сауалдарға жауап береді.